شرایط و قوانین

از اینکه فروشگاه آنلاین «سوغات» را از طریق وبسایت www.sughat.ir برای خرید خود انتخاب کرده اید سپاسگزاریم.

1-سیاست حفظ حریم خصوصی

سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح می‌دهد که چگونه اطلاعات شخصی شما هنگام بازدید یا خرید از سایت www.sughat.ir   جمع آوری، استفاده و به اشتراک گذاشته می‌شود. سیاست حفظ حریم شخصی در مورد چگونگی کاربرد و استفاده اطلاعات شخصی کاربران”سوغات” در زمان استفاده از خدمات ارائه شده توسط سایت و اپلیکیشن” سوغات ” است.کلیه بندهای”سیاست حفظ حریم شخصی” محفوظ و متعلق به ” www.sughat.ir ”  بوده  و آنها موظف به رعایت و حفظ این حریم هستند.

سایت و اپلیکیشن” سوغات ” به عنوان یک سایت آنلاین فروشگاهی، همیشه و در همه حال متعهد به حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران خود در هر زمانی است.از این رو” سوغات ”  خود و دیگران را ملزم به رعایت موارد ذیل میداند :

ماده1)مشخصات خصوصی اعضا برای عموم قابل مشاهده و دسترسی نمی باشد و سوغات به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از فروشگاه آنلاین «سوغات» استفاده می‏کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏کند.

ماده2) پیاده سازی و توسعه تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏تر و امن‏تر شدن استفاده کاربران از بسترهای فروش «سوغات» ، که در واقع با استفاده از «سوغات» ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏دهید.

ماده3) استفاده از مطالب قرارگرفته بر روي وبسایت «سوغات» بخصوص اطلاعات شخصي کاربران، عکس آنها،عکس مدارک و مطالب مربوط به آنها در هر مکان ديگري به غير از اين سايت یا اپلیکیشن مجاز نیست.

ماده4) اعتماد و اتکای بی مورد اعضا به سایر کاربران و فاش شدن اطلاعات یا خسارات وارد شده ، تماما به عهده اعضا بوده و وبسایت «سوغات» در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.

ماده5) «سوغات» در برخی موارد جهت اطلاع رسانی به اعضا از سیستم پیامک یا ارسال ایمیل استفاده میکند و شما بدین وسیله موافقت خود را با دریافت اینگونه پیامک ها یا ایمیل ها اعلام میکنید.

ماده6) مسئولیت تمامی مطالب با نویسنده آنها بوده و بایستی در ارتباط با کار و خدمت مورد سفارش باشد. «سوغات» با مشاهده و یا گزارش تخلف از طریق سایر اعضا ،در صورت اثبات، عضویت فرد خاطی را به حالت تعلیق درخواهد آورد.

ماده7) «سوغات» مجاز است مطالب ارسال شده روی سایت یا اپلیکیشن «سوغات» را کنترل نموده اما ملزم به این کار نیست.

ماده8) «سوغات» اطلاعات شخصی را بدون کسب توافق صریح شما، به شخص ثالثی جهت به کارگیری در اهداف بازاریابی آنها قرار نمی دهد. ممکن است اطلاعات دریافتی را به منظور پیشرفت و شخصی سازی خدمات، مضامین و تبلیغات خود استفاده نماید.

ماده9) اطلاعات شخصی و مالی کاربران در وبسایت «سوغات» محرمانه تلقی میشود ولی بنا به صلاح دید ممکن است اطلاعات شخصی شما را به منظور پاسخگویی به درخواست‏های قانونی، تقویت استراتژی کاری، پاسخ ‏دهی به ادعاهایی مبنی بر این که موضوع یا مضمونی مخل حقوق دیگران شده، یا برای حمایت از حقوق، مالکیت، یا امنیت هر شخص، استفاده یا افشاء کنیم. لذا با آگاهی از این بند، اطلاعات خود را در اختیار این سایت یا اپلیکیشن قرار دهید و هرگونه ادعایی در این خصوص پذیرفته نمی شود.

ماده10) «سوغات» در رابطه با خسارات غیرمستقیم نظیر عدم النفع، از دست دادن داده، شهرت تجاری و مواردی از این قبیل مسئولیتی ندارد. لیکن چنانچه در نتیجه استفاده از «سوغات» ، بطور مستقیم خساراتی به کاربر وارد شود و «سوغات» در این خصوص مسئول شناخته شود، در این صورت «سوغات» کلیه هزینه های متضرر را به وی عودت میدهد.

ماده11)اطلاعات کاربران به غير از آن قسمت از اطلاعات که بطور معمول توسط نرم افزار سايت قابل ديدن ميباشد، محرمانه نگهداري مي شود.

ماده12) اگر از یک رایانه یا موبایل مشترک یا یک رایانه در کافی نت یا هر محل دیگری به سایت یا اپلیکیشن ما وصل می‏شوید ، توجه داشته باشید که ممکن است آدرس ایمیل شما و شماره تماستان ،در دسترس نفر بعد از شما که از آن موبایل یا رایانه استفاده می‏کند، قرار گیرد.

ماده13) شما قانوناً مجاز نیستید از ابزارهای ارتباطی” سوغات ” برای فرستادن اسپم یا فرستادن مضامینی که محل قرارداد و توافق‏نامه کاربری ماست، استفاده کنید و در صورت استفاده، مسئولیت قانونی آن بر عهده شما خواهد بود.

ماده14) اطلاعات برای ما به عنوان دارایی و سرمایه تلقی می‏شود که باید از آن محافظت کرد و لذا از روش‏ها و ابزار متعددی (رمز گذاری، پسووردها، امنیت فیزیکی و غیره) برای حفظ اطلاعات شخصی و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و افشاء آنها استفاده می‏شود.

ماده15) کاربران بایستی به این نکته آگاه باشند که ارسال اطلاعات شخصی، چه به صورت حضوری، تلفنی و یا از طریق اینترنت همیشه با خطر افشاء مواجه است و هیچ سیستمی دارای امنیت کامل نیست. بنابراین” سوغات ” مسئولیتی در قبال نقص امنیت تکنولوژی نخواهد داشت. با این وجود ” سوغات ” تمام تلاش خود را به منظور حداقل نمودن و در صورت امکان جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و استفاده غیر صحیح از اطلاعات مندرج مینماید. در هیچ موردی چنین حمایتی کمتر از استانداردهای معقول مراقبت نخواهد بود.

ماده16) «سوغات» متعهد میشود که اطلاعات ذخیره شده را تنها در جهت بهبود کیفیت خدمات استفاده نماید؛ در نتیجه، ارائۀ شمارۀ همراه و آدرس کاربران برای انجام هماهنگی بلااشکال است.

ماده17) «سوغات» متعهد به حفظ و حراست از اطلاعاتی است که در نتیجۀ استفادۀ کاربران از خدمات این سایت و اپلیکیشن در سرور ثالث ما ثبت و ذخیره میشود. این اطلاعات به شرح زیر است:

الف-اطلاعاتی که کاربر به صورت مستقیم در فرم مشخصات ثبت نام در اختیار سوغات قرار میدهد(مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شمارۀ تلفن همراه، شمارۀ تلفن ثابت، کد ملی، نشانی و آدرس پست الکترونیکی).

ب-اطلاعاتی که به طور غیرمستقیم و در نتیجۀ استفادۀ کاربر از خدمات ” سوغات ” در اپلیکیشن یا سایت ذخیره میشود(مانند تراکنشهای مالی صورت گرفته در حساب کاربری).

ماده18) سایت فروشگاه آنلاین «سوغات» از Cookie استفاده می کند تا به شما برای شخصی سازی استفاده از وب سایت و بهبود سرویس ها کمک کند. Cookie یک فایل متنی محتوی یک سری داده است که توسط یک صفحه وب بر روی رایانه شما قرار داده می شود. Cookie می تواند به شما کمک کند تا در بازدیدهای بعدی اطلاعات خاصی از شما بدون اینکه لازم باشد هر دفعه آنها را وارد کنید در دسترس باشد. این امر فرآیندهای تکراری ورود اطلاعاتی نظیر شناسه کاربری را ساده می کند. وقتی شما به سایت فروشگاه آنلاین «سوغات» برگردید، اطلاعاتی که قبلا وارد کرده اید در دسترس بوده و شما می توانید به راحتی از ویژگی های شخصی سازی شده سرویس های وب سایت بهره مند شوید. شما این توانایی را دارید که Cookie را قبول یا رد کنید. بیشتر مرورگرهای وب به طور خودکار Cookie را می پذیرند اما معمولا این امکان وجود دارد که شما با تغییر تنظیمات پیش فرض مرورگر خود از قبول Cookie خودداری کنید. در این صورت، ممکن است قادر نباشید از همه امکانات پویا و قابلیت های سرویس های سایت فروشگاه آنلاین «سوغات» و سایت های دیگر بهره مند شوید. ما پیشنهاد میکنیم به منظور استفاده کامل و جلوگیری از به وجود آمدن ایرادات یا مشکلات آتی که غیر قابل پیش بینی می باشند، دریافت Cookie بر روی رایانه و مرورگر خود را غیر فعال نکنید.

ماده19)ممکن است که سیاست حفظ حریم شخصی را در هر زمانی اصلاح کرده و بهبود ببخشیم. کلیه موارد اصلاح شده به طور خودکار و به محض ارسال بر روی سایت یا اپلیکیشن، اجرا خواهد شد و شما پیشاپیش موافقت و تعهد خود را به اجرای این سیاست‏ها اعلام می‏کنید. به علاوه، از طریق مرکز پیام، اطلاع رسانی ‏های لازم در این خصوص انجام خواهد گرفت.

ماده20)با پذیرفتن سیاست حفظ حریم شخصی و شرایط ثبت نام کاربر، شما صراحتاً رضایت خود را با جمع‏ آوری، نگهداری، استفاده و افشاء اطلاعات شخصی خود، مطابق با آنچه در سیاست حفظ حریم شخصی توضیح داده شده، اعلام می‏کنید.

2-شرایط و ضوابط

1-2- تعاریف

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه آنلاین محصولات «سوغات»، سایت sughat.ir به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

مطابق قانون تجارت الکترونیک وبه منظور شفاف سازی اطلاعات و برداشت مشترک از واژه های به کار رفته در توافقات ذیل الذکر، تعاریف کلمات مندرج در متن قوانین به شرح زیر تعریف می شوند.

1-فروشگاه: فروشگاه اینترنتی و آنلاین «سوغات» به عنوان فروشنده

2-سایت: وب سایت فروشگاه اینترنتی «سوغات»  به آدرس www.sughat.ir

3-محتوای سایت: کلیه اطلاعات من جمله قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت و وبلاگ «سوغات»

4-کاربر میهمان: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت «سوغات» شده باشد، کاربر میهمان تلقی می شود.

5-عضو: هر شخص حقیقی که بنا بر مشخصات هویتی قابل استناد به عضویت سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود.(عضویت اشخاص حقوقی صرفا از طریق عضویت نماینده حقیقی مجاز شخصیت حقوقی امکان پذیر خواهد بود.)

6-مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت «سوغات» خرید می نماید.

7-سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و با تکمیل فرآیند سفارش گذاری در سایت ، قصد خرید آنها را اعلام می نماید.

8-استعلام: ارسال سفارش از طرف مشتری برای بررسی موجود بودن در لحظه کالاهای سفارش داده شده و بررسی تغییر قیمت احتمالی

9-سن کاربر : برای خرید از سایت «سوغات» سن قانونی (18 سال تمام) الزامی بوده و در غیر اینصورت می بایست خرید از سایت توسط والدین یا قیم قانونی انجام شود . عدم رعایت این امر راسا بر عهده مشتری خواهد بود.

10-روز کاری : روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است.

2-2- محتوای سایت «سوغات» و مشخصات و قیمت محصولات

این وب سایت توسط sughat اداره می شود. در سراسر سایت، اصطلاح “ما” به sughat اشاره دارد. فروشگاه ما بر روی سرورهای  pars.vdsمیزبانی می شود. آنها امکان ارائه پلتفرم تجارت الکترونیک آنلاین را برای فروش محصولات ما به شما فراهم می کنند.

«سوغات» نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه و تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز مسئولان سفارشات خانگی انجام می نماید. لازم به ذکر است «سوغات» تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط «سوغات» دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد محصول  قبل از استفاده و در شرایط اولیه مطابق با آنچه گفته شد است.

وب ‏‌سایت »سوغات» هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت «سوغات» تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

ارزش محصول یا محصولات سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات ارزش بر افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.

با توجه به اینکه قوانین فوق، قوانین کلی فروشگاه آنلاین «سوغات» بوده و ممکن است در موارد خاص مشمول برخی کالاها نگردد، توضیحات درج شده در فاکتور و رسید تحویل کالا، که به امضاء مشتری می رسد، دارای اولویت و ملاک عمل خواهد بود.

قیمت‌ها بسته به مقدار، پرداخت و شرایط حمل و نقل متغیر است. همه قیمت‌ها تا تأیید نهایی ما معتبر هستند مگر اینکه در پیش‌فاکتور ذکر شده باشد. بیشتر قیمت‌ها برای سه روز اعتبار خواهند داشت.

3-2-مسئولیت و اختیارات فروشگاه آنلاین «سوغات»

فروشگاه آنلاین «سوغات» در نشر یا عدم نشر نظرات کاربران دارای اختیار کامل می باشد.

فروشگاه «سوغات» در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.

فروشگاه آنلاین محصولات «سوغات» هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

فروشگاه «سوغات» همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.

فروشگاه آنلاین «سوغات» در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.

 

4-2-حقوق کاربران و مشتریان سایت «سوغات»

هر گونه استفاده غیر متعارف، غیر مجاز و غیر قانونی از سایت «سوغات» توسط کاربران که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیان های احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.

در صورتي كه ابزار آنلاین به دلايلي خارج از اراده و اختيار خود، توان تحويل كالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفين درباره يك موعد جديد به توافق نرسند، خريدار حق دارد بدون هيچگونه هزينه اي سفارش را فسخ نمايد.

کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آن ها صورت می گیرد بر عهده آنان است.

در سایت امکان بحث و تبادل نظر با سایر کاربران، ثبت نظرات، پیشنهادات و سؤالات فراهم شده است. در این زمینه کاربران موظف هستند از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی، افترا آمیز، تهدید کننده حریم خصوصی افراد یا حقوق مالکیت معنوی و هرگونه مطالب ناشایست دیگر جداً خودداری نمایند، در غیر اینصورت کلیه مسئولیت و عواقب قانونی آن بر عهده ایشان می باشد.

در صورتیکه کاربری نسبت به رعایت و ضوابط فروشگاه آنلاین «سوغات» در درج نظرات توجه کافی نداشته باشد، «سوغات» مجاز است از دسترسی مجدد کاربر به سایت جلوگیری به عمل آورده و در صورت لزوم وی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

کاربران توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از باز نشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.

5-2-راهنمای ثبت سفارش و خرید

مشابه محیط فیزیکی، در محیط الکترونیکی نیز هر گونه داد و ستدی که انجام می گیرد، نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می باشد. عقد یا قرارداد مطابق ماده 183 قانون مدنی عبارتست از اینکه ” یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد ” ؛ بر همین اساس قرارداد آنلاین نیز قراردادی است که از طریق “داده پیام” منعقد می گردد.

ایجاب، پیشنهاد انجام یک معامله به شخص دیگر است بطوری که اگر پیشنهاد مزبور مورد قبول واقع گردد، عقد منعقد می گردد. قبول نیز عبارتست از اعلام رضایت به ایجاب ابراز شده برای انعقاد قرارداد. بنابراین هنگامی که ایجاب و قبول از طریق داده پیام انجام گیرد، یک قرارداد آنلاین منعقد شده است، لذا هنگامیکه مشتری سفارش خود را نهایی می نماید در واقع قرارداد منعقد شده است و ملزم به پرداخت وجه آن می باشد. توجه نمایید که صرف ایجاب برای ایجاب کننده تعهدی بوجود نمی آورد و وی می تواند ضمن ایجاب، مدت زمانی که در آن پیشنهاد پا برجاست یا سایر شروط را مشخص نماید.

با توجه به آنکه طبق روال کاری فروشگاه آنلاین «سوغات» در مرحله اول خرید، استعلام سفارش می باشد، پاسخ استعلام سفارش مشتری به منزله ایجاب و نهایی کردن سفارش توسط مشتری به منزله قبول است.

ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتی که با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید.

استفاده از فروشگاه آنلاین «سوغات» و ورود کاربران به وب‏‌سایت ما هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری «سوغات» و سایر محصولات ارائه شده توسط «سوغات» به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از محصولات ارائه شده توسط ما است. لازم به ذکر است ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی توافق کامل و پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین «سوغات» از سوی کاربر است.

خرید از فروشگاه محصولات «سوغات» بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

كاربران هنگام سفارش محصول ملزم می باشند اطلاعات صحیح كامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را  سفارش داده و در بخش مربوط به خرید و سفارشات فروشگاه آنلاین «سوغات» درج نموده است.

فروشنده به هنگام تائید سفارش محصول، مشخصات را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می رساند.

مکان و زمان تحویل کالا توسط خریدار در فروشگاه آنلاین «سوغات» درج شده و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست های معین ارسال محصول، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده سیاست های خاص مربوطه را اعمال خواهد نمود.

با توجه به آنکه موجودی محصولات سایت و قیمتها در طول زمان در حال تغییر می باشند، برای انجام خرید لازم است مشتریان  به قیمت ها و تغییرات آن دقت نمایند. پس از آن مشتریان فرصت خواهند داشت تا در مهلت مقرر سفارش خود را تکمیل و نهایی نمایند. چنانچه مشتریان در مهلت مشخص شده سفارش خود را نهایی نفرمایند، سفارش آنها ناتمام تلقی شده و دیگر امکان نهایی کردن آن را نخواهند داشت. در این موارد چنانچه مشتری تقاضای فعالسازی مجدد سفارش را داشته باشد و کماکان امکان ارسال محصول وجود داشته باشد، مجددا مهلت تکمیل به مشتری داده خواهد شد.

دریافت اطلاعات از سایت «سوغات» ملزم به احراز افراد با وارد نمودن شماره موبایل و ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت می باشند. مزیت آن این است که علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نمی باشید، می توانید از آخرین اخبار و تخفیفات پلکانی و پیشنهادهای خرید خوب «سوغات» مطلع شوید. با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد سایت، به سایت «سوغات» اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.

مشتریان در هنگام ثبت سفارش می بایست اطلاعات خود را دقیق وارد فرم سفارش نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، «سوغات» جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند .همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر ارائه نماید. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی و اعلام وضعیت می‌‏شوند. لازم به ذکر است ثبت سفارش در وبسایت «سوغات» در کل ایام سال اعم از تعطیلات رسمی نیز امکان پذیر می باشد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت «سوغات» به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور سیستمی از طریق ایمیل، در پروسه بررسی قرار میگیرند. خرید شما از «سوغات» برای ما افتخار است و تیم «سوغات» سعی خود را در تحویل محصول خریداری شده مشتریان انجام خواهد داد اما چنانچه موجودی کالا در «سوغات» حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری به پایان برسد. حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ـسوغات» محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

در صورت بروز مشکل مانند اتمام موجودی محصول، طولانی تر شدن زمان آماده سازی یا انصراف مشتری از خرید (طبق شرایط ذکر شده)، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری (اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی و پس از کسر هزینه های ناشی از انصراف از خرید اعم از هزینه های ترابری، انبارداری و حمل و نقل) واریز خواهد شد.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی محصولات موجود در سایت «سوغات»، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای «سوغات» محفوظ است. بدیهی است «سوغات» در اسرع وقت وجه دریافتی را به پرداخت کننده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری(اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راه های ارتباطی و صرفا اعلام کتبی) واریز و عودت می‌نماید و مشتری با خرید از سایت «سوغات» از این امر و کلیه قوانین آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقیقی دیگری وجود ندارد.

از آنجا که «سوغات» یک وب ‌سایت خرده‌ فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، «سوغات» مجاز است پیش از ارسال سفارش مشتریان ابتدا بررسی نموده و در صورت تایید، امکان فروش محصول اعلام می شود. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره محصولات در زمان فروش ویژه یا جشنواره که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد رهگیری نهایی تکمیل سفارش خود را از طریق ایمیل دریافت کنند و بدیهی است که «سوغات» هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است یا پروسه سفارش تکمیل نشده و تکمیل وجه نشده ، ندارد.

ما بهترین تلاش خود را می‌کنیم تا کالاها را با کمترین قیمت ممکن به مشتریانمان تحویل دهیم. بهتر است با متخصصان فروش ما مقدار حداقل سفارش را مورد بررسی قرار دهید.

به دلیل مسائل و مشکلات پیش آمده و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس فتا و نیروی انتظامی، تحویل کلیه سفارش ها درب ورودی ساختمان محل کار یا زندگی خواهد بود مگر مواردی که مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، درخواست حمل طبقات می نمایند و هزینه آن را تقبل نمایند.

6-2-شرایط برگشت محصول خریداری شده

در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده و قوانین تجارت الکترونیک ، کلیه محصولات باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند. مدت برگشت کلیه کالاهای عرضه شده در سایت (در صورت بروز عواملی که در سایت «سوغات» ذکر شده اند) برای هر کالا متفاوت بوده و در کنار قیمت این محصولات درج شده است (در صورت عدم درج موارد مذكور در این قسمت، برگشتی برای آن كالا وجود ندارد) اکنون چنانچه محصول خریداری شده دارای ضوابط برگشت باشد، خریدار می بایست طبق شرایط مندرج در سایت «سوغات» نسبت به برگشت آن به ما اقدام نماید.

اگر از کیفیت محصول ما راضی نیستید، می‌توانید همان زمان محصول را باز گردانید. یک نکته کوچک، از تجربه ما و یک باور نادرست این است که محصولات ارگانیک بر اساس ظاهر آنها قضاوت شوند. به طور معمول محصولات ارگانیک بهترین ظاهر را ندارند، زیرا هیچ افزودنی شیمیایی‌ای برای بهبود ظاهر آنها انجام نمی‌شود. اما از درون معمولاً بسیار خوب هستند. بنابراین، اگر می‌خواهید محصول را به دلیل ظاهر خارجی (جذاب نبودن یا کم‌روشن بودن یا تیره بودن) باز گردانید، خواهشمندیم تا ابتدا آن را امتحان کنید و در صورتی که پس از آن هم نظرتان همان باشد، ما حتماً پول را برگشت خواهیم داد.

حالات مختلف بازگشت محصول بصورت ذیل است:

در محصول خریداری شده دخل و تصرف و یا استفاده ای نشده باشد و این امر به تایید کارشناسان فروشگاه برسد.

کارتن و بسته بندی کالا کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.

در این شرایط وجه کالا حداکثر ظرف 48 ساعت کاری پس از تایید کارشناسان فروشگاه، به حساب مشتری واریز خواهد شد.

در این موارد هزینه ارسال و عودت کالا (هزینه رفت و برگشت) بر عهده مشتری می باشد.

با توجه به شرایط ویژه بازار و مشکلات بسیار برای سفارش و تامین بعضی محصولات، امکان عودت محصولاتی که قیمت آنها تابع نوسانات بازار است، تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نمی باشد.

همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با محصول اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات درج شده در وب سایت است.

خریدار به مدت 48 ساعت فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی محصول باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار میباشد.

در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هریك از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.

عدم انطباق محصول ارسال شده با سفارش شما، در مدت 48 ساعت پس از دريافت محصول حتي در روزهاي تعطيل از طريق راه های ارتباطی به مركز ارتباط مشتريان فروشگاه آنلاین «سوغات» اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود. بديهي است عدم اطلاع رسانی پس از 48 ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان «سوغات» کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود هر گوه عیب و ایراد، محصول مشمول برگشت می‏‌شود.

در صورت وجود هر گونه عیب و ایراد و تایید کارشناسان مربوطه ، مطابق قانون تجارت الکترونیک ، کالا مشمول قانون 48 ساعت تضمین تعویض محصول معیوب می گردد.

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و مطابق شرایط مربوطه درج شده در این قوانین تصمیم گرفته خواهد شد.

برای استفاده از  شرط تضمین تعویض 48 ساعته، دقت فرمایید که محصول به ‏خوبی بسته ‌بندی شود، هدایا و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که محصول برگشتی در شرایط اولیه خود توسط «سوغات» دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و محصول خارج از شرایط تعویض محسوب می شود. هم چنین در صورتی که موجودی محصول آسیب دیده در «سوغات» به اتمام برسد و «سوغات» امکان تعویض محصول آسیب دیده با محصول جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ محصول را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

7-2-شرایط لغو سفارش ثبت شده

هر گونه لغو را لطفاً قبل از زمان قطعی شدن سفارش انجام دهید. لغو سفارش تنها از طریق ایمیل به order@sughat.ir یا شبکه اجتماعی ایتا امکان پذیر است. ما لغو را از طریق تماس تلفنی / پیام کوتاه نمی‌پذیریم.

برای لغو پس از زمان قطعی شدن سفارش، از آنجا که ما بر اساس سفارش محصول عمل می کنیم، ما 25 % از قیمت کل پرداختی را محاسبه و به عنوان جریمه از شما دریافت می‌کنیم.

تلاش زیادی برای اطمینان از اینکه شما محصول با کیفیت خوبی دریافت کنید، انجام می‌شود. بنابراین، خواهشمندیم در این زمینه همکاری کنید.

در صورتی که قبلاً برای همان محصول بصورت مستقیم و آنلاین یا از طریق کیف پرداخت انجام داده اید، ما آن را در 2 روز کاری به کیف پول شما انتقال خواهیم داد که می‌توانید آن را برای خریدهای آینده خود استفاده کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که همین موضوع را در برگه تحویل ما بنویسید.

8-2-شرایط حمل، ارسال و تحویل محصولات «سوغات»

مشتریان می توانند در مرحله ثبت سفارش، از بین روشهای ارسال ممکن، یک روش را به دلخواه انتخاب نمایند. انتخاب هر روش به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن می باشد. خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید :

در محدوده کرمان : حمل کلیه سفارشات توسط پیک صورت می پذیرد و فروشگاه آنلاین «سوغات» هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط پیک ندارد.

پس از حمل هر محموله توسط پیک، مشخصات حامل محموله برای خریدار پیامک و یا ایمیل می شود.

مدت زمان تحویل محموله ها یک روز کاری پس از واریز وجه و صدور صورتحساب می باشد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد)

مدت زمان آماده سازی، ارسال و دریافت هر نوع سفارشی به عوامل مختلفی از قبیل نوع سفارش، مقدار، تعداد محصولات، تاخیرات غیرقابل پیش بینی بستگی دارد.

مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به پیک به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.

هزینه حمل بصورت پس کرایه می باشد و مبلغ آن، در محل تحویل از خریدار نقدا دریافت خواهد شد. مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه و ضوابط پیک و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و فروشگاه آنلاین «سوغات» هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.

 ارسال سفارشات در سایر مناطق و شهرستانها به وسیله پست، تیپاکس و چاپار انجام می شود و فروشگاه آنلاین «سوغات» هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط پست، تیپاکس و چاپار ندارد.

برای هر محموله یک شماره رهگیری توسط پست، تیپاکس و چاپار صادر می گردد که این شماره رهگیری بوسیله سرویس پیامک یا ایمیل برای شما ارسال می شود. شما می توانید برای رهگیری محموله های خود از بسترهای اطلاع رسانی مربوط به هریک از روش های پست، تیپاکس و چاپار استفاده نمائید و یا با شماره تلفن های اعلامی در سایت «سوغات» تماس حاصل فرمایید.

ساعت تحویل کالای خریداری شده، بسته به زمان حضور مامور پست، تیپاکس و چاپار در محل شما خواهد بود. متاسفانه فروشگاه آنلاین «سوغات» هیچ کنترلی بر ساعت تحویل مرسوله های شما ندارد و فقط میتواند پیشنهاد شما را در کنار نشانی محل تحویل درج نماید.

هزینه حمل بصورت پس کرایه می باشد و مبلغ آن، در محل تحویل از خریدار نقدا دریافت خواهد شد. مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه و ضوابط هر یک از شرکت های پست، تیپاکس و چاپار و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و فروشگاه آنلاین «سوغات» هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.

در مواردی که ارسال توسط هر یک از روش های مشخص شده  انجام گیرد، مسئولیت فروشگاه تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به هر کدام از این شرکت های حمل کالا و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد باتوجه به اینکه مطابق مواد 386 و 387 قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل میبایست طی تماس فوری (به محض رویت و قبل از تحویل کالا و امضای رسید) با «سوغات» اشکال اعلام شود و با هماهنگی فروشگاه صورتجلسه خسارت با شرکت متصدی حمل بار انجام شود .بدیهی است بعد از انجام امور مربوطه ، کالای مربوطه مسترد شده و در صورت موجود بودن کالای سفارش شده ، محصول سفارشی مجدد ارسال میشود. «سوغات» همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد

 هزینه ارسال محصول تا شرکت حمل و نقل بر عهده «سوغات» می باشد و هزینه ارسال از کرمان تا شهر مقصد برعهده مشتری می باشد.

با توجه به قوانین سایت ، ارسال کالا تا تکمیل شدن فرآیند سفارش ، امکان پذیر نخواهد بود.

مدت زمان تحویل محموله ها بین دو تا چهار روز کاری پس از واریز وجه و صدور صورتحساب می باشد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد)

مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به پست، تیپاکس و چاپار به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.

مدت زمان تحویل کالاها در شهر کرمان در روش ارسال فوری در کمتر از 3 ساعت و در روش ارسال عادی حداکثر یک روز کاری می باشد.

سفارش های ارسالی شهر کرمان به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوداث غیر مترقبه، در یک بازه زمانی 2 تا 3 ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیر اینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.

سفارش های ارسال شده توسط پست، تیپاکس و چاپار، در صورتیکه قبل از ساعت 12 نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست، تیپاکس و چاپار خواهند شد، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید. شرکت پست، تیپاکس و چاپار نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً 24 تا 48 ساعت کاری بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.

مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.

مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود).توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.

چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و ضمن تهیه صورتجلسه، موضوع را بلافاصله به «سوغات» اطلاع نماید.

در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست، تیپاکس و چاپار، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور تحویل و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید ارسال (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.

طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

طبق قوانین فروشگاه، در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است، قبل از تحویل کالا، ابتدا لازمست که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد. پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نماید؛ پس از تحویل ظاهری، مشتریان محترم تا 48 ساعت فرصت خواهد داشت تا محصول را از هر لحاظ بررسی نماید.

9-2-حق مالکیت مادی و معنوی

کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به فروشگاه آنلاین «سوغات» بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه «سوغات»، غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

10-2-شرایط فورس ماژور

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد فورس ماژور، «سوغات» هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

«سوغات» خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

11-2-نمایندگی

فروشگاه آنلاین «سوغات» در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش محصولات ندارد و کلیه فروش‏ها و تراکنش‏‌های مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی «سوغات» اطلاع دهید.

3-راه های ارتباط با «سوغات» و پشتیبانی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات «سوغات» استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به «سوغات» ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که «سوغات» به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های سایت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد «سوغات» برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید که در صورت عدم تمایل ایشان با ارسال کد تعریف شده، این سرویس لغو می گردد.

توجه فرمایید تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.sughat.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت «سوغات» هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.sughat.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ما ترجیح می‌دهیم که همه ارتباطات از طریق ایمیل به order@sughat.ir باشد، جایی که پیام‌های شما به بخش مربوطه هدایت خواهند شد. البته می‌توانید از شبکه اجتماعی ایتا یا تماس مستقیم با پشتیبانی نیز برای ارتباط با ما استفاده کنید.

ساعات کاری شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبه تا 8 شب است، اما ما همیشه آنلاین در شبکه های اجتماعی ایتا و واتس‌اپ هستیم، همچنین بصورت پشتیبانی آنلاین با ورود به سایت «سوغات» پشتیبانی به سئوالات شما پاسخ خواهد داد.

4-برنامه معرفی مشتری (یک مشتری را معرفی کنید)

هر بار که شما کسی را معرفی کنید و آنها خرید می کنند، ما به شما سوغات اهدا می کنیم. بنابراین هر زمان شما کسی را معرفی می کنید و آنها از ما خرید می کنند، یک پیامک یا ایمیل به ما ارسال کنید و آن را به ما اطلاع دهید.

5-سایر موارد

مشتری با علم و آگاهی از تمام قوانین نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام می نماید و لذا هر گونه ادعایی در خصوص عدم اطلاع از قوانین، فاقد وجاهت قانونی بوده و فروشگاه مسئولیتی در برابر آنها ندارد.

محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای “صاحب امتیاز سایت سوغات” محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، بروز رسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای و یا قبل از اقدام به خرید به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.

شما در صورت تمایل در هر زمانی می توانید سوالات خود را در مورد سیاست ها و قوانین خود از ما بپرسید و ما حتما به شما پاسخ خواهیم داد. لطفاً سوالات خود را به یکی از روش های ذکر شده در بخش تماس با ما ارسال کنید.

سایت فروشگاه آنلاین «سوغات» از شنیدن هر گونه نظرات شما نسبت به سیاست ها و قوانین استقبال می کند. اگر فکر می کنید سایت فروشگاه آنلاین «سوغات» به این سیاست ها و قوانین پایبند نبوده است لطفاً از طریق ارسال ایمیل یا شبکه های اجتماعی «سوغات» با ما تماس بگیرید. ما نهایت تلاش خود در رفع ابهامات و نواقص یا حل مشکلات را در حد توانمان به کار خواهیم گرفت.

سایت فروشگاه آنلاین «سوغات» خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد مشاهده شده را حتما از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده در صفحه ارتباط با ما، با ما در میان بگذارید.

ما عاشق معاشرت هستیم؛ به ما در رسانه های اجتماعی بپیوندید همچنین برای دریافت خبرنامه ما ثبت نام کنید، قابل توجه اینکه، پیشنهادات تخفیف و محدود «سوغات» فقط به شماره موبایل احراز شده و شبکه اجتماعی ایتا برای شما ارسال می شود.

متشکریم و لذت ببرید!

آخرین به روز رسانی: 01 دی 1403